Steamcream

Cena: 62 zł / 75 ml (czasem trafiają się promocje)
Do kupienia w: sklepach internetowych (np. Naturmedicin).
Opis producenta:
STEAMCREAM przedstawia najnowszą koncepcję w pielęgnacji skóry. Ręcznie i świeżo wykonane produkty przy użyciu wysokiej jakości naturalnych składników połączonych ze sobą strumieniem pary. Ta unikalna metoda nadaje kremowi lekkiej konsystencji, zapewniając długotrwałe nawilżenie twarzy. Struktura produktu sprawia, że staje się on pożywnym smakołykiem zarówno dla ciała, jak i dłoni. STEAMCREAM produkowany jest ręcznie w Wielkiej Brytanii i Japonii ze świeżych składników o możliwym do śledzenia pochodzeniu. Krem zapewnia niezwykle intensywne nawilżenie, natychmiast wsiąka w głąb skóry i ożywia ją. Dzięki niemu twoja skóra staje się naturalnie piękna.


Moja recenzja:
Muszę przyznać, że mam do tego produktu bardzo mieszane uczucia. Z pewnością dużym plusem jest wybór opakowań - możecie wziąć takie jakie się Wam najbardziej podoba bez dodatkowej opłaty :) Jest dość wygodne w użyciu bo łatwo wydobyć z niego kosmetyk do końca. Ponadto, dobrze sprawdza się w podróży i na co dzień.
Zgodnie z zaleceniem producenta używałam go zarówno na twarz jak i skórę całego ciała. Po raz pierwszy na twarz nałożyłam go wieczorem i muszę przyznać - rano zaskoczył mnie bardzo pozytywny efekt. Skóra była miękka, wygładzona, nawilżona i wyraźnie w lepszej kondycji niż wieczorem . Z tego działania jestem bardzo zadowolona - moja skóra była jak po wizycie u kosmetyczki :)
Niestety, krem nie wpłynął aż tak dobrze na skórę całego ciała (choć muszę przyznać, że był testowany w warunkach ekstremalnych - na wakacjach :)). Z uwagi na rzadką konsystencję łatwo się rozsmarowywał i dość szybko wchłaniał, ale był przez to mało wydajny. Na moim ciele nie przyniósł też spodziewanego efektu "wow" jak w przypadku twarzy. Największym minusem był brak wyraźnego nawilżenia - pojawiły się suche skórki i napięcie. I jeszcze jedna rzecz, choć to kwestia subiektywna - krem ma bardzo nieprzyjemny zapach. Na szczęście, nie utrzymuje się długo na skórze.
Przez to, że krem jest drogi  następnym razem dłużej zastanowię się przed ponownym kupnem - pomimo naturalnego składu krem ten nie działa na mnie rewelacyjnie, tym bardziej, że znam wiele innych (i tańszych), które działają lepiej. Niestety nie wiem dlaczego zadziałał tak różnie na skórę twarzy i ciała. Może jednak kiedyś skuszę się na ponowne testy :)

Ocena ogólna: 3,75/5
Cena: 3/5
Dostępność: 2/5
Opakowanie: 5/5
Aplikacja: 4/5
Działanie: 4/5
Trwałość/Długość efektu: 3/5
Wydajność: 3/5
Czy kupię ponownie?  Nie.

Znacie Steamcream? Co o nim myślicie?
Czy faktycznie sprawdza się dobrze ale dla mojej skóry to za mało?




0 komentarze:

Prześlij komentarz

Bardzo serdecznie dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! :)