Lutowy Glossybox

W ostatniej edycji Glossyboxa znalazły się następujące kosmetyki:



1. Physiogel, krem łagodzący
Cena: 47 zł / 30ml
Co do tego kremu mam mieszane uczucia. Cieszę się, że miałam okazję wypróbować go dzięki beGlossy, bo od jakiegoś czasu przyglądałam mu się podczas wizyt w aptece. Krem ma standardową konsystencję, ale jest dość tłusty i zostawia delikatny filtr. Pomimo tego, wchłania się całkiem nieźle. Dobrze sprawdził się u mnie pod makijażem, ale widziałam opinie, ze nie u wszystkich tak jest. Po kilku użyciach trudno mi ocenić działanie, ale jednorazowo sprawdził się na mojej skórze dobrze - nawilżył, wygładził i nie uczulił. Z racji tłustej konsystencji myślę, że lepiej będzie stosować go na noc. Mi to średnio odpowiada, więc nie wiem czy skuszę się na zakupł pełnowymiarowego produktu.

2. Lakier do paznokcie, postQuam
Cena: 20 zł / 10 ml
Fajnie, że po raz kolejny w pudełku znalazl się lakier do paznokci. Niestety, akurat ten to kompletny niewypał. Poza kolorem (ładny, czekoladowy brąz) jak dla mnie sprawdził się kiepsko. Bardzo ciężko było mi go nałożyć - zupełnie nie odpowiada mi rozlewająca się konsystencja (której swoją drogą jedna warstwa nie wystacza aby ładnie pokryć płytkę paznokcia) i to, że krótko się trzymał - po jednym dniu miałam już odpryski. Szkoda, bo zapowiadał się dobrze.

3. DERMO PHARMA Skin Repair Expert, Ideal bronzer 
Cena: 11 zł / 15 ml 
Produkt mi się podoba, ale z uwagi na to, że mam bardzo jasną cerę boję się go na razie wypróbować. Chętnie zrobię to latem.

4. AURIGA, Flavo-C Forte Serum
Cena: 135 zł / 30 ml
Serum spakowane jest w bardzo przyjazne opakowanie z mini pipetą, które od razu podbiło moje serce. Bardzo ułatwia to aplikację ponieważ dzięki temu nakładamy dokładnie taką ilość produktu jakiej potrzebujemy, nie tłuszcząc wszystkiego do okoła (podczas używania róznego rodzaju olejków zawsze mam z tym problem). Ładnie wygładza i zmiękcza skórę, nie podrażnia, nie uczula. Jego największym minusem jest jednak zapach (bardzo nieprzyjemny i intensywny), który dość długo utrzymuje się na skórze. Stosowałam na noc.

5. EFEKTIMA, Hydrożelowe płatki pod oczy 
Cena: 5 zł / 2 szt
Płatki nadal czekają na odpowiedni wieczór domowego SPA, kiedy będę mogła je wykorzystać. Słyszałam sporo pozytywnych opinii, więc nie mogę się doczekać aby je wypróbować!

6. KUESHI Natural & Pleasant Cosmetics, Revitalizing Face Toner
Cena: 43 zł / 200 ml
Ten produkt to zdecydowanie mój hit pudełka. Jego działanie jest w 100% zgodne z opisem producenta - Doskonale oczyszcza, nawilża i przywraca równowagę skórze, zapewniając uczucie świeżości i miękkości. Zapobiega błyszczeniu się cery w strefie T i zmiękcza suche obszary, pozostawiając na skórze uczucie komfortu. Ładnie oczyszcza buzię, nawilża i nawilża. Pierwszy raz spotkałam się też z delikatnym zmatowieniem po użyciu toniku. Warto zwrócić uwagę na skład - na drugim miejscu mamy sok z aloesu a na czwartym wyciąg z rumianka. No i w dodatku przepięknie pachnie! Szkoda, że cena regularna jest wysoka, ale sprawdził się najlepiej ze wszystkich jakie do tej pory miałam okazję stosować, więc bardzo możliwe, że jeszcze się na niego skuszę :)

7. STYLISTE ULTIME, Mus do włosów BIOTIN + VOLUME 
Cena: 23 zł / 100 ml
Szczerze mówiąc tego produktu równiez nie udało mi się jeszcze przetestować z dość prostej przyczyny - nie wiem jak mam go użyć. Na opakowaniu nie jest napisane dosłownie nic odnośnie stosowania. W dodatku, kosmetyków do stylizacji używam baardzo rzadko, więc nawet nie mam okazji, żeby wypróbować mus.

Ogólna ocena pudełka: 4/5
Generalnie z zawartości pudełka jestem zadowolona. Znalazło się w nim wiele różnorodnych kosmetyków z różnych półek cenowych. Trafiły się w nim kosmetyki, które bardzo polubiłam, ale i takie, które zupełnie mi nie odpowiadają. Za to duży plus,w końcu takie są uroki testów.
A Wy - jesteście zadowolone ze swoich przesyłek?

1 komentarz:

  1. Ciekawe kosmetyki znalazłaś w tym pudełeczku. :-) Na pewno wybrałabym z nich coś dla siebie.
    Obserwuję! :-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo serdecznie dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! :)