Hydra Vegetal żel-krem intensywnie nawilżający 24h

Cena: 39 zł / 50ml. 
Do kupienia w: sklepach Yves Rocher oraz w sklepie markowym online. 
Opis producenta:
Żel-krem wzbogacony o sok z klonu z Kanady, posiadający właściwości zatrzymujące wodę w skórze - dla lepszego nawilżenia. Produkt intensywnie nawilża skórę przez 24h i pozostawia ją bardziej elastyczną i pełną blasku. Świeża i przyjemna konsystencja specjalnie dopasowana do potrzeb skóry normalnej i mieszanej.
Moja recenzja:
Jak wiecie już z poprzedniego postu z poczatku nie przepadałam za kosmetykami YR. Oto krem, dzięki któremu zmieniłam swoje zdanie i firmę YR szczerze polubiłam! 
Do otrzymanej próbki tego produktu, która znalazła się w jednym z zeszlorocznych Glossyboxów podeszłam dość sceptycznie. Żel-krem z serii Hydra Vegetal okazał się być bardzo miłą niespodzianką
Ma żelowo-kremową konsystencję, która dobrze i szybko się wchłania. Można stosować go dzięki temu zarówno pod makijaż jak i jako krem na noc. W dodatku jest wydajny – moja mała próbka starczyła na kilka porządnych aplikacji. Po jego zastosowaniu skóra była miękka i gładka. Przy aplikacji przez dłuższy czas można zauważyć poprawę stanu skóry i jej wyrażne nawilżenie. Krem nie wywołuje także żadnej reakcji alergicznej, czego się trochę obawiałam. Plusem jest także przyjemny, delikatny zapach.
W internecie znalazłam wiele opinii na jego temat i niektóre panie skarżą się na to, że nie matuje i zapycha pory. Faktycznie, efektu matowienia brak, ale nie taka jest jego rola. Zapychania porów nie zauważyłam. 
Na ten moment stanowi poważną konkurencję dla mojego ulubionego żel-kremu Clinique. Myślę, że skuszę się na ponowny zakup oraz wypróbowanie innych kosmetyków z tej serii (dostępny również koncentrat nawilżający, maseczka do twarzy, mleczko do demakijażu, żel pod oczy oraz żel do mycia twarzy), tym bardziej, że cena w porównaniu do jakości jest bardzo zadowalająca. W dodatku YR oferuje często dużo różnych zniżek i promocji – warto na nie polować. Jeśli kosmetyki YR przypadną Wam do gustu polecam również założenie karty stałego klient.

Ocena ogólna: 4,5/5
Cena: 5/5
Dostępność: 2/5
Opakowanie: 4/5
Aplikacja: 5/5
Działanie: 4/5
Trwałość/Długość efektu: 4/5
Wydajność:5 /5
Czy kupię ponownie?  Tak (już to zrobiłam i używam kolejnego opakowania!)

2 komentarze:

  1. Bardzo ciekawy krem i recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś w YR zastanawiałam się nad jego kupnem, ale nie zdecydowałam się. Przy kolejnej wizycie na pewno się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo serdecznie dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! :)