Lutowe promocje

Niestety nie zdązyłam z tym postem przed Walentynkami i bardzo żałuję bo widziałam kilka ciekawych promocji :( Udało mi się jednak znaleźć kilka innych ofert obowiązujących w najbliższych dniach.  
Udanych zakupów!

Rossman
Moje sugestie i najlepsze produkty z obecnej gazetki:
- produkty Nivea;
- produkty Neutrogena;
- dezodoranty różnych marek; 
- Bio Oil;
- kilka produktów do pielęgnacji po depilacji.
Poniżej strony 4-5 z obecnej gazetki:
Hebe 
W Hebe załapiecie się jeszcze na gazetkę z walentynkowymi promocjami:
- dla mnie absolutny hit jesli chodzi o pielęgnację to promocja -30% L'Oreal, Garnier i Mixta.
Strony 4-5 z obecnej gazetki:
Super-pharm 
Jestem zaskoczona obecną ilością zniżek na fajne produkty w najnowszej ofercie. Znajdziemy w niej:

- produkty do pielęgnacji Garnier;
- produkty do pielęgnacji Nivea;
- mleczka do pielęgnacji Mixta; 
- produkty Neutrogena;
- a także produkty: Lirene, Ziaja oraz Eveline;
- żele pod prysznic i mydła w płynie Palmolive, Dove, Fa i AA.
Strony 4-5 z obecnej gazetki:

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Bardzo serdecznie dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! :)