Powitanie czytelników

Hej!

Mam na imię Ola i jestem 22-letnią pracującą studentką, która od jakiegoś czasu marzy o posiadaniu własnej przestrzeni w sieci. Długo szukałam inspiracji na tematykę bloga, ponieważ interesuję się wieloma rzeczami - gotuję, podróżuję, a od niedawna zagłębiam się też w tajniki ćwiczeń na siłowni  :)

Ostatecznie mój wybór padł jednak na bloga kosmetycznego. Dlaczego?
Sporo swojego wolnego czasu poświęcam na czytanie najróżniejszych źródeł odnośnie pielęgnacji skóry i makijażu. Ponadto, bardzo często poszukując dla siebie idealnych kosmetyków i wtedy szukam o nich opinii w internecie (i myślę, że nie jestem jedyna :)). W związku z tym, że posiadam skłonną do alergii, wrażliwą i suchą skórę nie jest to łatwe. W kolejnych postach będę przedstawiać Wam recenzje wypróbowanych przeze mnie kosmetyków. Będą to głównie kosmetyki pielęgnacyjne, jednak pewnie zdarzą się kosmetyki kolorowe. Wśród postów raz w miesiącu znajdziecie również post z poradą lub kosmetykiem DYI. Na bieżąco postaram się Was również informować o nadchodzących lub trwających promocjach w drogeriach.

Zapraszam serdecznie do zostania ze mną na dłużej!


0 komentarze:

Prześlij komentarz

Bardzo serdecznie dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! :)