Pomysły na prezenty DLA NIEJ

W związku z tym, że obecny tydzień to już chyba ostatni moment na kupno prezentów chciałabym podrzucić Wam kilka pomysłów, które możecie wykorzystac również "na ostatnią chwilę" (nie radzę, ale wiem jak to bywa - co roku obiecujemy sobie, że następnym razem zaczniemy kompletować prezenty wcześniej, a wychodzi... jak zawsze). Jako, że z prezentami dla mężczyzn nie jest tak łatwo, bo każda z Was zna swojego mężczyznę/brata/tatę/dziadka najlepiej i wie co chciałby dostać, przygotowałam kilka uniwersalnych propozycji, które sprawdzą się u Pań (dziewczyn/sióstr/mam/babć) :)

1. Zestawy kosmetyków
a) Organique
W tym roku Organique ma dość szeroką gamę zestawów prezentowych (już skompletowanych), np.
Zestaw Aromatyczna pielęgnacja
Źródło
oraz prawie wszystkie kosmetyki, które na codzień dostępne są w ofercie, w pięknych świątecznych opakowaniach:

b) The Body Shop
The Body Shop Poland w te Swięta oferuje nam duży wybór najróżniejszych zestawów kosmetycznych, np. miniatury kilku kosmetyków o róznych zapachach
Gliding Lotions Sleigh
oraz cale zestawy kosmetyków z tej samej linii zapachowej, np.
Zestaw żurawinowy (mi osobiście ten zapach nie podszedł, ale może komuś się spodoba)
Ja kupiłam dwa małe zestawy, w nowych liniach zapachowych (jabłokowym i waniliowym, podobne znajdziecie też w pozostałych zapachach, które są w regularnej ofercie TBS):



UWAGA! Część zestawów świątecznych jest przeceniona o 20% , część produktów można dostac też w promocji 3 za 2. 

c) Naturmedicin
Steamcream - sama nie próbowałam, ale jest bardzo popularny i chwalony na blogach. Dodatkowy plus za to, że można wybrać samemu opakowanie :)

d) Balneokosmetyki
Może średnio świąteczny zestaw, ale mają absolutnie świetną linię malinową (dla każdej fanki malin i dobrych kosmetyków absolutny must have)!

e) Yves Rocher
Znajdziecie tu gotowe zestawy oraz dużo pojedynczych kosmetyków,z których można skompletować własne zestawy (np. z pięknie pachnących linii świątecznych o aromacie: czarnych, czerwonych i cytrusowych owoców). Więcej: TUTAJ.

2. Świece Yankee
Myślę, że to fajny upominek dla każdej kobiety, z pewnością uprzyjemni długie zimowe wieczory :) Świece są dość drogie, więc jako prezent warto wybrać 1 ulubioną, albo zdecydować się na kupno świecznika i samego wosku (dużo tańszy, mniejszy i można wypróbować więcej zapachów).

3. Tangle teezer
Jeśli nie macie jeszcze tej kultowej szczotki to myślę, że warto w nią zainwestować/poprosić o nią Mikołaja. Na początku podchodziłam do niej dość sceptycznie, ale po wielu pozytywnych opiniach przeczytanych na rożnych blogach zdecydowałam się na kupno (w sumie nie do końca, bo dostałam ją w prezencie urodzinowym, z którego nadal strasznie się cieszę :)). Teraz mogę spokojnie potwierdzić wszystkie dobre słowa, ktore o niej przeczytałam. Świetnie sprawdza się przy włosach trudnych do rozczesywania i zniszczonych. Ponadto, delikatnie masuje skórę głowy, co jest przyjemne. Dodatkowy plus również za to, że łatwo ją umyć. Kupicie ją w sklepach online oraz sklepach z artykułami fryzjerskimi.

4. Książki
a) Anna Kołomycew (Anwen) - “Jak dbać o włosy. Poradnik dla początkującej włosomaniaczki”


b) Bobby Brown - "Prefekcyjny makijaż"

Ponadto dla zmarzluchów:
Ogrzewany koc i ciepłe kapcie !

.... oraz wszelkie DIY (np. świeczniki, kalendarze, etc.) :)


A jakie jest Wasze zdanie? Ucieszyłybyście się z takich prezentów pod choinką? :)

5 komentarzy:

  1. Bobbi Brown książka też by mi sie przydała :)

    Zapraszam do wspólne obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja delikatnie zasugerowałam komu trzeba i mam nadzieję, że i ta ksiązka znajdzie się u mnie pod choinką. Jeśli dostanę to dam znać czy jest warta uwagi :)

      Usuń
  2. Ja w tym roku daję syropy domowej roboty: z aronii, granatu, imbiru, wierzbownicy :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, świetne! Ja niestety nie mam talentu do różnego rodzaju wyrobów typu dżemy, syropy czy DYI (chociaz w tym roku spróbuję zrobić świeczniki, zobaczymy co z tego wyjdzie :)) dlatego muszę wspomagać się gotowcami.

      Usuń
  3. Hej, zostałaś nominowana do Liebster Blog Award! Po szczegóły zapraszam na mojego bloga: http://beautybynayane.blogspot.com/2014/12/nominacja-do-liebster-blog-award-2014.html
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo serdecznie dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! :)